gentoo-2006

Aristotelis arisg at noc.edunet.gr
Sat Jul 29 23:22:15 EEST 2006

>  Είστε προκατειλημένοι λούστροι! :> Αμφισβητείτε την υπεροχή τού

   Καλά καλά όταν θα φάς ΠΟΡΤΑ από καμμιά μαλακία του gentoo που θα έχει
κανένα PORT πρόβλημα τότε εγώ θα γελάω απλά.

> βελτιστοποιημένου εκτελέσιμου και μόλις κάποιος σας δώσει ένα benchmark
> το γυρνάτε στον τσάμικο. Αν θέλω unbreakability βάζω Debian stable, thank
> you very much, και πάλι κατά μια τριετία - και βάλε - πιο ενημερωμένος θα

   Σιγά και μην.

> είμαι από το *L^HBSD. (Και η πλάκα είναι ότι δήλωσα πως έχω κι ένα BSD
> για να προλάβω τους 10 BSD χρήστες που έχουν την συνήθεια να πετάγονται
> σαν σούστες: arisg & charon)

   Σύντομα 2 συστήματα. :p

>  Το ls δεν κερδίζει βέβαια, αλλά το βαρύτατο και_καφέ_κάνω_kmail μου
> μάλλον ναι. Και στο κάτω κάτω της γραφής, αν δεν βάλω latest και
> optimized πακέτα στα home μηχανάκια, ΠΟΥ θα βάλω; Στον BGP router μου ή
> στον proxy του uoa;

  Συνήθως στον router δεν νομίζω διότι αν έχεις σοβαρό router δυστυχώς
συνήθως είναι σε closed - source πράγματα. Από την άλλη o ζμπρώξει ναι
θα κοιτάξεις να δείς πως θα καταφέρεις να έχεις καλύτερη απόδοση, διότι
πολύς κόσμος εξαρτάται από αυτόν.

   Άλλωστε η διαφορά είναι στα SSE2 στα δικά σου συνήθως.

      Αριστοτέλης