gentoo-2006

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jul 27 00:50:23 EEST 2006

On 2006-07-27 00:44, Aristotelis <arisg at noc.edunet.gr> wrote:
> On Wed, 26 Jul 2006, Christos Nouskas wrote:
> > Σχόλια (ξανά):
> > α) Τα compiler flags ΚΑΝΟΥΝ διαφορά.
>
> An thes mporeis na to petyxeis to idio apotelesma me pio sobara
> leitoyrgika systhmata [0], ta opoia den spane ta paketa kai na soy
> kremaei postfix, to apache h h mysql, kai polles fores to ena meta to
> allo, [...]
>
> [0] http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/makeworld.html

Prosoxh sto sxolio pou exei sto arxeio `/usr/share/examples/etc/make.conf':

# CFLAGS controls the compiler settings used when compiling C code.
# Note that optimization settings other than -O and -O2 are not recommended
# or supported for compiling the world or the kernel - please revert any
# nonstandard optimization settings to "-O" or -O2 before submitting bug
# reports without patches to the developers.