GUI σε C command line application

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Fri Jul 21 17:11:06 EEST 2006

Tsampros Leonidas wrote:

> Βασικά θα σου πρότεινα το GTK. Έχει εκτενέστατο documentation (API
> reference) στο www.gtk.org ΚΑΙ είναι και cross platform σε περίπτωση
> που σε ενδιαφέρει και αυτό.

Και εγώ με αυτό ψαχνόμουν κάποιο καιρό. Είχα φτιάξει ένα πρόγραμμα για
image segmentation και ήθελα ενα απλό interface για να επιλέγεις εικόνα
και παραμέτρους. Το GTK μου φάνηκε ιδιαίτερα διστροπο ειδικά με τα
images. Κάποιος (απο εδώ;) μου είπε για wxPerl. Καλό δε λέω αλλά θέλει
και αυτό το χρόνο του.

Αυτό που κάνω τώρα είναι PHP/AJAX και καλώ με exec το πρόγραμμα με τις
παραμέτρους. Οκ το ξέρω είναι πολύ "χαζό" (ισως και μπανάλ για τον
Ρικούδη) αλλά τουλάχιστον σε 2 ώρες είχα ένα απλοικό interface για να
κάνω τη δουλειά μου.