GUI σε C command line application

Tsampros Leonidas ltsampros at upnet.gr
Fri Jul 21 13:56:20 EEST 2006

On Fri, Jul 21, 2006 at 01:33:42PM +0300, Apollon Koutlides wrote:
> [...]

Βασικά θα σου πρότεινα το GTK. Έχει εκτενέστατο documentation (API
reference) στο www.gtk.org ΚΑΙ είναι και cross platform σε περίπτωση
που σε ενδιαφέρει και αυτό.

Βέβαια, δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θες να κάνεις. Θες να φτιάξεις
ένα front-end για την εφαρμογή που έχεις ήδη ή θες απλά να επεκτείνεισ
την εφαρμογή σου δίνοντας της κάποιο user interface ?