shell with greek support

maliagkas kostas kmaliagkas at yahoo.gr
Wed Jul 19 22:00:05 EEST 2006

Γειά σας παιδιά, και συγχαρητήρια για την δουλειά που
κάνετε. Θέλω να σας κάνω μια ερώτηση για τα Ελλήνικά
στο shell. Με ενδιαφέρει να ξεκινήσω μια αποιαδήποτε
διανομή Linux, και χωρίς να μπώ σε γραφικό περιβάλον
να έχω την υποστήριξη για να μπορώ να διαβάσω αρχεία
με Ελλήνικές γραμματοσειρές. Μέχρι στιγμής αυτό που
έχω καταφέρει, σε διανομές Gentoo και OpenSuse 10,
είναι να έχω υποστήριξη Ελλήνικων μόνο όταν ξεκινήσω
το γραφικό περιβάλλον.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Μαλιάγκας Κωνσταντίνος

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr