Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ DVD

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Wed Jul 19 21:36:48 EEST 2006

On 7/19/06, ROUVALIS SOTIRIS <rouvalis at sch.gr> wrote:
> Κατ' αρχην θα ηθελα να δηλωσω οτι είμαι νεος χρηστης.
> εχω εγκαταστησει το UBUNTU v6.06 σε ενα compaq presario 734ea laptop με
> combo dvd/ cd-recorder. ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟ TOTEM ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ
> ΣΦΑΛΜΑ "Το Totem δε μπορεί να αναπαράγει 'dvd:///media/cdrom0'Δεν
> υπάρχει χειριστής URI για το "dvd"."
>
> ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
>

> --

κατ'αρχήν δεν χρειάζεται να γράφεις με κεφαλαία... μια χαρά διαβάζουμε
και με μικρά...

πρέπει να βάλεις το libdvdread και στη συνέχεια να ενεργοποιήσεις το DeCSS

καλό είναι επίσης να εγκαταστήσεις και το Gxine που είναι μακράν
καλύτερο του totem σε θέματα αναπαραγωγής DVD

αναλυτικές οδηγίες θα βρείς εδώ:
https://help.ubuntu.com/ubuntu/desktopguide/C/video.html

ελπίζω να σε βοήθησα

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656