Free Software & Academic Mentality

V13 v13 at priest.com
Wed Jul 19 00:52:43 EEST 2006

On Wednesday 19 July 2006 00:21, Kostas Boukouvalas wrote:
> αλλά οτι πράγματι έχει μεγάλη μεγάλη μεγάλη σημασία το γενικότερο κλίμα
> σε σχέση με το ελεύθερο λογισμικό που επικρατεί σε ένα Τμήμα ή σε ένα
> Πανεπιστήμιο είτε αυτό λέγεται Α.Π.Θ. ή University of Helsinki.

  Stin Ellada tin shmeron hmera, ayto to klima diamorfonetai apo ta atoma
(toys foitites) poy tygxanei na yparxoyn sto tmima kai oxi apo to programma
spoydon h kai toys kathigites (an kai symbaloyn mexri ena shmeio). Genika,
pistevo pos to ti tha apoktiseis apo mia sxoli eksartatai kata 3/4 apo esena
kai tis parees soy kai kata 1/4 apo ti sxoli kai ta erethismata poy tha soy
dosei.

  p.x. (gia na diafimisoyme kai ligo ti prospatheia) sto Tmima Pliroforikis
toy TEI Thessalonikis yparxei omada eleytheroy logismikoy
(http://www.it.teithe.gr/~free/) kai ofeiletai kata 90% (kai bale) sta atoma
poy proothoyn tin idea kai oxi sto tmima to opoio apla epitrepei sta paidia
na proothisoyn tis idees toys.

<<V13>>