ceid

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Jul 18 21:21:12 EEST 2006

Harris Kosmidhs wrote:
> FYI: Είμαι απόφοιτος αυτού του τμήματος το 2001. Η λέξη τμήμα παραήταν
> μεγάλη για αυτλο το μπουρδ*** που ήταν τότε. Μιλάμε για ελάχιστους
> καθηγητές με καλές (βασικές) γνώσεις Η/Υ.[1] Οι τότε λέκτορες κτλ ήταν
> στην πλειοψηφία τους άσχετοι. Οι δε συμφοιτητές μου που έγιναν
> διδάκτορες νόμιζαν ότι Η/Υ=MS Win.

Όπως και τα 3/4 των ανθρώπων που έχουν κάνει διδακτορικό στην Ελλάδα.
Πάντως για να είσαι ήσυχος, σου λέω ότι και στις ΗΠΑ πολύς κόσμος παίζει
με Win: το MSDN Academic Alliance είναι πολύ καλό για να το αγνοήσεις.

> Η άλλη εμπειρία που είχα ήταν με το πολυτεχνείο Κρήτης (Χανιά) που
> ξεκίνησα μεταπτυχιακό. Ομολογώ πως απ''οσο είδα το προπτυχιακό επίπεδο
> ήταν ανεβασμένο. Αλλα το μεταπτυχιακό....αρκεί να πώ ότι τα περισσότερα
> μεταπτυχιακά μαθήματα τα κάναμε μαζί με τους προπτυχιακούςμε τη διαφορά
> ότι εμείς δεν είχαμε εξετάσεις αλλά *πολύ* απλές εργασίες.

Από καθηγητές που έχω μιλήσει (ΗΠΑ, ETH κλπ) τα προπτυχιακά στην Ελλάδα
είναι αρκετά ανταγωνιστικά σε αρκετά τμήματα (η φήμη βέβαια των
πανεπιστημίων είναι άλλο θέμα - δεν έχουμε αξιολόγηση και άρα ranking).
Τα μεταπτυχιακά είναι... άσε.