ceid

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Tue Jul 18 19:38:52 EEST 2006

Kostas Boukouvalas wrote:
> Πριν από λίγη ώρα μίλησα με ένα φιλαράκι μου, που σε λίγο καιρό θα
> αποφοιτήσει από το Τμήμα Πληροφορικής του Α.Π.Θ. Του έκανα την ερώτηση,
> αν πιστεύει οτι με το πτυχίο που θα πάρει, μπορεί να βρει δουλειά. Μου
> απάντησε πως, το πολύ-πολύ, να βρει δουλειά με 500-600 ευρώ. Θα μου
> πείτε "τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας; Έχει και παραέχει.

FYI: Είμαι απόφοιτος αυτού του τμήματος το 2001. Η λέξη τμήμα παραήταν
μεγάλη για αυτλο το μπουρδ*** που ήταν τότε. Μιλάμε για ελάχιστους
καθηγητές με καλές (βασικές) γνώσεις Η/Υ.[1] Οι τότε λέκτορες κτλ ήταν
στην πλειοψηφία τους άσχετοι. Οι δε συμφοιτητές μου που έγιναν
διδάκτορες νόμιζαν ότι Η/Υ=MS Win.

Οι όποιες προσπάθειες κάναμε τότε να "προωθήσουμε" το linux ήταν γι
αυτούς γραφικές και ωραίες φάσεις απλά. Πρέπει να παραδεχτώ βέβαια ότι
το τμήμα είχε μικρή ζωή (από το 93 αν θυμάμαι καλά) αλλά είδαμε καλούς
υποψηφιους καθηγητές να μην γίνονται δεκτοί και στη θέση τους να
έρχονται άλλοι κομματικά(!) καλύτεροι.

Ίσως κάποιοι να λέν ότι υπερβάλλω και ίσως να το κάνω, καθώς η σχολή με
απογοήτευσε πολύ τότε. Τώρα δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα εκεί μέσα.

Η άλλη εμπειρία που είχα ήταν με το πολυτεχνείο Κρήτης (Χανιά) που
ξεκίνησα μεταπτυχιακό. Ομολογώ πως απ''οσο είδα το προπτυχιακό επίπεδο
ήταν ανεβασμένο. Αλλα το μεταπτυχιακό....αρκεί να πώ ότι τα περισσότερα
μεταπτυχιακά μαθήματα τα κάναμε μαζί με τους προπτυχιακούςμε τη διαφορά
ότι εμείς δεν είχαμε εξετάσεις αλλά *πολύ* απλές εργασίες.

Αυτά τα ολίγα απο μένα.

[1] Σίγουρα υπήρχαν και καλοί καθηγητές εκεί μέσα, αλλά μιλάω για την
πλειοψηφία.