iptables

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Jul 18 18:46:22 EEST 2006

Giorgos Mavrikas wrote:
> O/H Dimitris Mexis έγραψε:
>> Eho tin aporia giati otan sindeomai se ena kouti, pou exo rithmisei me
>> iptables, i apokrisi einai argi. Sigekrimena to na bo me ssh kathisterei
>> na mou dixi to login. Kai otan energopoiiso tin mysql, to na sindetho meso
>> 3306 stin mysql, pali argei na xekinisei na trexei to query.
>> Fteei kati isos me ta logs?
>>
> Afto synithos ginetai logw DNS. Koita na afhseis na pernaei h 53 UDP kai
> h 53 TCP. (Xreiazontai kai oi 2)
>
> Giorgos.

Vlepw oti dexese stin 22 kai udp, yparxei kapios logos? to protokolo ssh
xrisimopiei to TCP apoklistika.

---
The client and the server are connected via a TCP/IP [RFC0793] socket
that is used for bidirectional communication.  Other types of transport
can be used but are currently not defined. [1]
---

[1] http://free.lp.se/fish/rfc.txt