ceid

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Mon Jul 17 11:47:05 EEST 2006

On 7/17/06, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:
> Nick Kokkalis wrote:
> > Basika toy xronou dinw panellhnies kai skeftomai to
> > ceid gia 1 epilogi.
> >

> To na epilekseis sxolh me bash "tis sxeseis tou me to anoixto logismiko"
> einai (dystyxws oxi o monos) entelws lan8asmenos tropos na epilekseis
> sxolh.
>
> --
> Christos Ricudis                                ricudis at itc.auth.gr
> Systems Administrator                           +30-2310-998656
> IT Support Center
> Aristotle University of Thessaloniki, GREECE
>

> --

Ah kai na epilexeis sxolh basei ths opensource sxeshs ths einai safws
ideologika kalutero apo to na epilegeis sxolh basei ths logikhs "Mou to eipe
h mama mou" "8a bgalw polla lefta ama teleiwsw thn sxolh" "Oi upologistes
einai epaggelma me xrhma" "add yours here" ktl

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and Informatics

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey