about memory usage / WAS: ellinika sto xmms

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jul 14 14:41:34 EEST 2006

Την 13/7/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
> [...]

sorry αλλά θέλω περισσότερη εμπειρία για να μπορέσω να σε παρακολουθήσω :-(

> Opote, o Miguel exei dikio, alla oxi 100%.

(  μην ξεχνάμε τον  Berkman :-)  )

ναι το λενε ότι είναι απλά μια καλή *προσέγγιση* και αν θημαμε σωστά
αναφέρουν και το παράδειγμα με δύο  προγραμματα που αυτά και μόνο αυτά
χρησοιμοποιούν μία βιβλιοθήκη και καμία άλλη όπου θα πρέπει να
αφαιρέσεις από το καθε ένα το μισό της SHARED MEMORY

> To sigouro einai, oti den einai eykolo na metrhseis AKRIBWS poso mnhmh
> xrhsimopoiei ena programma.  Thelei ligo prospatheia,

ακριβώς αυτή την εντύπωση είχα κι εγώ αλλά στην περίπτωση μου είναι
διαισθητική και όχι τεκμηριωμένη :-)