Serial PSTN modem suddenly stops transfering data and hangup a while after connected to ISP

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Jul 14 11:33:51 EEST 2006

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....

Το πρόβλημα λύθηκε με τη μέθοδο του γόρδιου δεσμού: Σήμερα μόλις
σηκώθηκα είδα αναμένο το φωτάκι σύνδεσης του ADSL modem μου, οπότε το
tornado μπαίνει πάλι σε αχρηστία. Ναι... Ο ΟΤΕ μου ενεργοποίησε την
DSL στο χρόνο ρεκόρ των 8 εργάσιμων ημερών στο κέντρο του Μαρουσιού
(Και χθες που τους είχα πάρει τηλ στο 134, μου είχαν πει να το
περιμένω απο την επόμενη βδομάδα...).

Το tornado πάντως το κρατάω συνδεδεμένο στο pc για backup... Αν
κάποιος έχει καμια ιδέα για την επίλυση του προβλήματος που
αντιμετοπίζει, εννοείται οτι ενδιαφέρομαι να την ακούσω.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras