Emacs 22 και Ελληνικά σε UTF-8 locale (SOLVED)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Jul 13 10:39:15 EEST 2006

* To linux-greek-users at lists.hellug.gr [2006-07-08 18:50]:
> Έχω ένα περίεργο προβληματάκι με την εμφάνιση ελληνικών στον Emacs 22

Έλαβα το παρακάτω εκτός λίστας και το προωθώ, γιατί όντως η λύση ήταν
τόσο απλή:

From: Nikos Apostolakis <absent at sdf.lonestar.org>
Date: Tue, 11 Jul 2006 08:38:23 +0000

Μπορεί να είναι χαζή ερώτηση αλλά δοκίμασες να αλλάξεις το "default
font"?  Αν πατήσεις "S-[mouse-1]" δηλαδή κάνεις αριστερό κλίκ
πατώντας ταυτόχρονα το shift θα σου βγάλει ένα μενού με διάφορα
fonts που μπορείς να διαλέξεις.  Δοκίμασε να δείς αν κάποιο σου
δείχνει τα ελληνικά, αν το βρείς μετά μπορείς να το βάλεις στο
.emacs σου.

Δες και δω

http://www.emacswiki.org/cgi-bin/wiki/SetFonts

> Άραγε θα αργήσει πολύ ο Emacs 23 που θα υποστηρίζει fontconfig;

Καλά κάτσε να βγεί ο Emacs22 πρώτα και μετά βλέπουμε.

HTH
Nikos

Χρήσιμο το S-[mouse-1], δεν το ήξερα. Αφού είδα με ποιες γραμματοσειρές
εμφανίζονται σωστά τα Ελληνικά, έβαλα στο .emacs το εξής...

(set-face-font 'default "-misc-fixed-medium-r-normal--20-*-*-*-c-*-*-*")

...και το πρόβλημα λύθηκε.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr