Όχι άλλο κάρβουνο [was Re: Oxi allh perl]

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Wed Jul 12 17:16:20 EEST 2006

Επιχειρώ να εκτροχιάσω τη συζήτηση, όπως θέλει και ο Δήμου...

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> [...]

Ναι, αυτό δεν το έπιασα... δηλαδή όλα καλά;

> logika ama to pareis, isxiei to akrivws antistrofos. O Iatrou einai
> xeiroterh fournia apo sas, k eseis xeiroteroi apo autous pou epontai :^)
>
> opote, koimisou simera to vrady... ekanes kala tin doulia sou...

Εννοείς ότι του Ιατρού ήταν χειρότερη φουρνιά από τους προηγούμενους και
του Ατματζίδη χειρότερη από του Ιατρού. Καταλάβαμε πάντως.

Και ναι, είναι ενδιαφέρον ότι ο καθένας ξεκινάει τη κριτική από την
επόμενη-από-τη-δικιά-του φουρνιά, λες και η δικιά του ήταν η καλύτερη και
μετά χάλασε το πράμα ή ότι, έστω, η δικιά του φουρνιά ήταν τουλάχιστον στο
μέσο όρο, αλλά οι επόμενες το ξεφτίλισαν... Δηλαδή οι μόνοι σωστοί ήταν
στην Ακαδημία του Πλάτωνα;

Και φυσικά δεν λέει κανείς πως το μετράει ή αν είναι απλώς κάποια εντύπωσή του.

Εγώ έχω μια (άρπα-κόλλα) θεωρία πως μπορεί να γίνει αυτό (να κατεβαίνει το
επίπεδο), αν και δεν μπορώ να πω ότι συμβαίνει κιόλας:
Έχουμε δύο κατηγορίες παιδιών, αυτούς που είναι καλοί και αυτούς που δεν
είναι καλοί. Θεωρούμε ότι οι "καλοί", στο μεγαλύτερο ποσοστό έμπαιναν,
μπαίνουν και θα μπαίνουν στις σχολές και (κάποτε;) βγαίνουν από αυτές.
Υποθέτω επίσης πως ο αριθμός των καλών έχει χαμηλή αύξηση στο χρόνο. Από
την άλλη μεριά, οι σχολές και οι θέσεις αυξήθηκαν πολύ τα τελευταία 10-15
χρόνια (πολύ πιο γρήγορα από τον αριθμό των "καλών") με το "holy grail" της
πληροφορικής, και μπαίνουν πλέον όλο και περισσότεροι "μη-καλοί" (να μη
προσβάλουμε και κανένα) που μένουν μέσα περισσότερο λόγω ότι αργούν να
τελειώσουν (ωχ, τους κάρφωσα ;) ).
Φυσικά δεν υπονοώ ότι πρέπει να μειωθούν οι σχολές και οι θέσεις, για να μη
παρεξηγηθώ. Είπαμε... άρπα-κόλλα θεωρία είναι αυτή. Μη τη πάμε πολύ μακριά
τη βαλίτσα.

Οποιοσδήποτε είναι "από μέσα" (βλ. τα περισσότερα "ψάρια" του thread) θα
μπορέσει πολύ εύκολα να καταρρίψει αυτή τη θεωρία... και ελπίζω για μια
καλύτερη στη θέση της. Συζήτηση κάνουμε (θεωρητικά καλύτερη από τη
προηγούμενη).

Doc

P.S.: Blog-plug: greekit.blogspot.com

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS