Oxi allh perl

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Wed Jul 12 10:46:07 EEST 2006

Agaphte Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ

Diaskedazw apisteuta me ta legomena sou se shmeio na 8elw na ta
ektupwsw (mazi me olo to "thread") kai na ta kollhsw ston toixo.

Twra oson afora to stal8en (sic) keimeno:
[1] http://www.handhelds.org/ gia ta handhelds.
Ti adiantropoi: Na mhn exoun eidopoihsei ton tripolitaki oti uparxei
fs (kai oxi oss) gia handheld... tsktsk

Alh8eia h "parabolh" gia ta handheld pou kollaei? Pws denei nohmatika
me to free software kai thn sxesh tou me tous geeks pou xrhsimopoioun
emacs ktl? Mhpws auto to thread exei sxesh me wish list? As pw kai egw
thn euxh mou:

8elw h kouzina mou na trexei solaris: Nai gia ekeinh thn kafrikh leme
pou to mono hlektroniko pou exei panw ths einai to logotupo. Re
keramida stamata na grafeis sthn lista kai ftiaxe mou grhgora ena port
gia thn kouzina (8elw KAI X kai CDE to java desktop asto giati meta
den 8a yhnei tpt h kouzina).

Pali troll posts? (8a katanthsw san ton zakintho oloi 8a me misoun, 8a
stelnw koufa mail ston ricudi ka8e 1 kai 13 kai genika 8a epidukneiw
xaotiko sumperifora - oops kati mou 8umizei auto...). Ti asxoleise
loipon kai grafeis 40 grammes? Kati se zorizei? Me blepeis ston upno
sou na se katatrexw? Na prosbalw thn eikona (sic: image) sou? Elpizw
oxi! Exw polukalutera pragmata na kanw :-P . Gia auto to pitsirikos
omws 8a se malwsw. Den gnwrizomaste oute duo meres, arxisame tis
abrothtes? oeo?

Egw na pw tipota gia to tag sou? Den 8a tolmhsw. Oute kan to
dianooume. Kai koroideuete emena...

Filika Nikos

PS0. fainete oti oute h TCL oute h perl exei idiaitera fanatismeno
koino. To mono flame pou paei na anayei meta apo ~20 mails einai to
korki VS tehWorld.

PS1. An grayw 666 grammes se perl 8a sugxwre8w?
PS2. Mhpws na grayw kai ena parser apo perl gia perl? isws tote?
PS3. Isws na grayw ena compiler se perl? Tote?
PS4. An katsw kai grayw ena 1-1 hash lexiko xrhsimopoiwntas oles tis
lexeis tis ellhnikhs glwssas kai thn sunarthsh preg_replace uparxei
periptwsh?

Nai?

--
-
Undergraduate Student of CEID

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey