LDAP

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jul 11 15:11:18 EEST 2006

Γεια σας,

έχω περίπου 200 χρήστες, από τους οποίους καμιά 50αριά ενεργοί, από
τους οποίους καμιά 10αριά και λιγότεροι είναι αυτοί που χρειάζονται
access και στα 5 services που περιγράφω παρακάτω, και τα εξής 5
services που χρειάζονται authentication:

1) Unix login (ssh), email (imap), NIS
2) Samba
3) PostgreSQL
4) Bugzilla
5) Wiki (Moinmoin)

Για να μην έχω 5 user databases σκέφτομαι μήπως βάλω LDAP.  Το ένα
ερώτημα είναι: μήπως είναι overkill για την περίπτωσή μου των 10
χρηστών; Μήπως καλύτερα να συνεχίσω με 5 user databases;  Και το
δεύτερο είναι, δεδομένου του ότι είμαι άσχετος και από ldap και από
pam και από kerberos, τι θα μου προτείνατε να διαβάσω και με τι σειρά
(για το pam και το nis κυρίως· η PostgreSQL θα χρησιμοποιήσει pam, ενώ
η samba, ο bugzilla και το moin είναι εξειδικευμένα και θα στηθούν
πιστεύω εύκολα αν έχω καταλάβει τα βασικά).

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)