Oxi allh perl

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Tue Jul 11 13:29:57 EEST 2006

> 8a htan wraiotero ean eleges gia th C# 2.0
> perl poios 8a kanei flame war ?

Ti 8es na peis kati gia thn poiothta ths C# to opoio den katalabainw? Mhpws
emesws sugkrineis thn C# me thn perl? Ennoeis dhladh oti h perl einai anaxia
logou enw h C# einai sobarh glwssa (pffff) ???

Dieukrinhse ta auta se parakalw

--
-
Undergraduate Student of CEID

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey