camera kai web camera

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Jul 10 18:33:03 EEST 2006

On Mon, 10 Jul 2006, yiorgos kapellakis wrote:

> 1) se psifiaki fwtografiki mixani prospa8ousa na kano mount gia na kano copy
> tis fwtografies alla den mporesa na tin kano mount. mou ebgaze mnm la8ous
> oti /dev/sda,1,2,3,4 is not a valid block device. pws mporo na tin kano
> mount?

h mhxanh yposthrizei "USB Mass Storage"? mono tote boreis na thn kaneis
mount. Sigoyra th briskei ws /dev/sda? to dmesg ti leei?
Alliws prepei na deis ti yposthrizei h mhxanh. Endeiktika:

http://www.teaser.fr/~hfiguiere/linux/digicam.html
'h to
http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/USB-Digital-Camera-HOWTO.html

genika pantws nomizw pws ta programmata gia mhxanes (px. gphoto) ta
kanoyn ola kai symferoyn

> 2) pio device xrisimopoiei mia web camera se linux?

mallon to  /dev/video* einai to de-facto. ena dmesg (pali!) tha se
peisei