crc error-kernel panic (ubuntu 6.06)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Jul 9 10:53:22 EEST 2006

On Sun, 9 Jul 2006, Pestry wrote:

> Ubuntu", οταν φτανει στο σημειο booting kernel, πεταει το παρακατω μήνυμα
>
> "crc error  kernel panic - not syncing :VFS: Unable to mount root fs on
> unknown-block (1,0)"

den prepei na ftaiei to diskaki, pio poly "myrizei" idiaiteros
controller toy diskoy (px. spanios SATA) 'h periergo filesystem.

Ligh perissoterh plhroforia gia to yliko

Y.G. me ligo psa3imo sto google eida oti borei na ftaiei to partition
table (http://www.fedoraforum.org/forum/archive/index.php/t-2264.html)

"Sounds like the 2.6 kernel partition table weirdness again.

See this
(http://www.fedoraforum.org/forum/showthread.php?s=&threadid=2471)."
Sthn akribws apo katw apanthsh sto idio forum tha deis oti problhma den
isxyei me debian testing (tote sarge)