Ubuntu kai kubuntu dvd iso

Balaskas Evaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Sat Jul 8 21:24:48 EEST 2006

O/H Dimitris Glezos έγραψε:
> O/H Balaskas Evaggelos έγραψε:
>> O/H Karaoulis Marios έγραψε:
>>> Poies einai oi diafores sta DVD iso tou Ubuntu kai kubuntu ?
>>> Blepw ta arxeia kai twn duo, kai periexoun peripou ta idia pragmata
>>> (px kai ta duo exoun kde), alla diaforetikes ekdoseis.
>>
>> Δεν υπάρχει καμία διαφορά.
>> Η μοναδική διαφορά είναι ότι η διανομή kubuntu εγκαθιστά ως
>> προεπιλεγμένο παραθυρικό περιβάλλον το kde ενώ το ubuntu το gnome.
>
> Η ύπαρξη δύο διαφορετικών διανομών/iso για τον παραπάνω λόγο μπορεί
> είναι υποψήφια για είσοδο στο hall of fame of distro stupidities.

Και για όσους είναι άπιστοι Θωμάδες παραθέτω το παρακάτω:

http://www.kubuntu.org/faq.php

[

What is Kubuntu?

Kubuntu is the first Ubuntu derived distribution. Our Kubuntu CDs are
made up of Ubuntu's base plus KDE. You can get exactly the same effect
by installing Ubuntu and adding the KDE packages (and removing the Gnome
packages) from the Ubuntu archives.

Is this a fork of Ubuntu?

No, it is an official part of Ubuntu. All our packages are in the same
archives.

I already have Ubuntu installed, how can I get Kubuntu?

Install kubuntu-desktop either with Synaptic or the command line apt-get
install.

]