SLIGHTLY OT: MS casestudy that's too funny to ignore!

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Jul 7 11:08:30 EEST 2006

Michael Iatrou wrote:

> Με βάση το νομικό πλαίσιο ποιάς χώρας;
>
> Είμαι βέβαιος ότι αυτές οι "ανακοινώσεις" από τέτοιες εταιρείες, έχουν
> περάσει από πολλά ζευγάρια δικηγορικών ματιών πριν φτάσουν στα δικά μας.

Με βάση το νομικό πλαίσιο της Ιταλίας(!!!) αλλά πραγματικά δεν νομίζω
ότι αλλάζει πολύ στις Η.Π.Α. ή στην Ελλάδα, άλλωστε από τις ΗΠΑ παίρνουν
όλοι guide lines γιατί στις Η.Π.Α. λόγο του οικονομικού συστήματος τους
αντιμετωπίζουν πολύ πιο πριν καταστάσεις που θα αντιμετωπίσουν άλλες χώρες.

Δεν νομίζω ότι "πατάνε" στα μάτια των δικηγορικών συμβούλων.. αλλού
πατάνε :-) στο ότι "δεν θα ασχοληθεί κανείς με το θέμα γιατί δεν τον
συμφέρει", κακά τα ψέματα για να πας στο δικαστήριο με την Microsoft
πρέπει να είσαι σείχης με 5, 6 πηγές black oil.