Λιγο βοήθεια με τη C

V13 v13 at priest.com
Tue Jul 4 19:30:26 EEST 2006

On Sunday 02 July 2006 21:50, Giorgos Keramidas wrote:

> Mono pou to STL den einai C :)

  Nai alla an den kaigesai gia grigoro kodika kai se endiaferei na kaneis apla
kati, it roxz... :P

  Vasika moy dhmioyrghthike h entyposi oti ithele mia lysh gia na to
ylopoihsei se C/C++ kai oxi aystira C (eksoy kai to "den xero kai STL" poy
eixe grapsei).

  Oso gia ti diafora fasis, apla eida entelos kata lathos tora to email, to
opoio den to eixa diabasei kai nomiza oti elege "2 Jul" anti gia "2 Jun" :-)

<<V13>>