ubuntu-kubuntu official CDs

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jul 4 14:38:50 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Όντως.  Πόσο καιρό περίπου χρειάζεται από τη μέρα που παραγγέλνεις
> μέχρι να σου έρθουν;  Αν είναι λογικό διάστημα και έχει ένα, ας πούμε,
> «πάνω όριο» στο χρόνο που μπορεί να πάρει, τότε έχει ακόμα περισσότερο
> νόημα -- αφού δε θα μοιράζονται CD-ROM που είναι 6-10 μήνες παλιά.

Τα παράγγειλα 2-3 μέρες προτού βγει η 6.06... που ήταν η 1 Ιουνίου... οπότε
μας κάνει χοντρικά 1 μήνα (στο site έλεγε ότι θα αρχίσουν να στέλνουν λίγο
μετά το release, οπότε τώρα μπορεί να είναι αρκετά πιο σύντομα). Η
Canonical λέει ότι τα στέλνει μέσα σε 6 εβδομάδες
(https://shipit.kubuntu.org/ για kubuntu).

Νομίζω πως αν πει κάποιος "είμαστε οι τάδε και θέλουμε να μοιράσουμε τσάμπα
500 CDs στην, π.χ., InfoSystem στη Θεσ/νίκη το Σεπτέμβρη"... θα έχει μάλλον
καλές πιθανότητες.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS