Πληκτρολόγιο: το αριθμητικό να τυπώνει ', ' κόμμα

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Jul 4 10:45:39 EEST 2006

On Tuesday 04 July 2006 8:14 am, Panagiotis Atmatzidis wrote:
> P. Christeas wrote:
> Στις Η.Π.Α. η σύνταξη αλλάζει λίγο, οι χιλιάδες είναι με υποδιαστολή και
> τα δεκαδικά με τελεία. Μια ακόμη ηλιθιότητα, δεν ξέρω γιατί *πρέπει* να
> έχουμε διαφορετικά standards.
Τα standards είναι όπως είναι και δεν μας πέφτει λόγος. Δεν είναι κακό η κάθε
χώρα να μπορεί να αποφασίζει για μερικά πράγματα. Με την ίδια λογική, δηλ. να
πάμε στις ιντσες και τις ουγιές;

> Νομίζω πως είναι θέμα Locales. Έχεις το Ελληνικό  Οpen Office, τι
> Locales έχεις ορίσει στο KDE?
Εννοείται, το έχω ψάξει εκεί:
locale
LANG=el_GR
LC_CTYPE=el_GR
LC_NUMERIC=el_GR
LC_TIME=el_GR
LC_COLLATE=el_GR
LC_MONETARY=el_GR
LC_MESSAGES=el_GR
LC_PAPER=el_GR
LC_NAME=el_GR
LC_ADDRESS=el_GR
LC_TELEPHONE=el_GR
LC_MEASUREMENT=el_GR
LC_IDENTIFICATION=el_GR
LC_ALL=

και το oo είναι με το 'ελληνικό' πακέτο.
Αλλά, από την αρχή: σε εσάς τί βγάζει το αριθμητικό '. / del' ;