mssql & ipf, ipnat

Dimitris Gavriilidis dimigav at hotmail.com
Tue Jan 31 15:48:21 EET 2006

Exw stisei ena mixanima me free-bsd 5.3 kai ipf - ipnat.
Mexri simera douleva poli kala sto esoteriko mou diktio me kali prostasia
kai xoris provlimata me to internet.
Simera apofasisa na kanw kapoia peiramata me ms-sql.
Exw loipon mia sindesi adsl me real IP ena freebsd-firewall kai sto
eswteriko mou diktio PC me MS Windows. Kapoio apo ta PC mou exei MS SQL.
Ayth h SQL den sindeetai me mia ali SQL pou exw se allo PC se allo xoro me
real IP.
Poies grammes prepei na prosthesw sto ipf.rules wste na paizw sosta?