Freeze! Put the kot down!

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ pistiolis at ts.sch.gr
Tue Jan 31 12:46:09 EET 2006

Αρχικό μήνυμα από  Nikos Kanellopoulos <kanellopoulos.nikos at gmail.com>:

> [...]
> Ένας φίλος μού αντέγραψε ένα dvd (από εκπομπή της EΡΤ, χωρίς καν
> φαντάζομαι Region Code και μπούρδες).
> Όταν το βάζω στο μηχάνημά μου (SuSE 9.3), και στα 2 μου dvd drives,
> το σύστημα καθώς προσπαθεί να διαβάσει το dvd κολλάει τελείως. Ο
> cursor του ποντικιού μένει ακίνητος, το num-lock δεν αναβοσβήνει, το
> Ctrl+Alt+BackSpace δεν παίζει... Μόνο με reset ξεκολλάει.
>
> Το ενδιαφέρον είναι ότι στα Windows τo dvd φαίνεται να παίζει κανονικά.
>
> Υποπτεύομαι ότι κολλάει μόνο το γραφικό περιβάλλον και αν έμπαινα με
> telnet θα μπορούσα να σώσω την κατάσταση χωρίς reset (το έχω ξανακάνει),

Συνήθως έτσι κολάει ο X-server, χεχε.
Εγώ πάθαινα το ίδιο όταν είχα βάλει vga driver στο XF86Config-4 ενώ η κάρτα ήταν
ενσωματωμένη i810. Δούλευε μια χαρά στα γραφικά, έμπαινα και στην κονσόλα με
alt-Fx,
άλλα όταν πάταγα alt-F7 για να ξαναμπώ στα γραφικά, έβλεπα μια ωραία μπλε
αναλαμπή
και μετά μια μαύρη οθόνη όπου δε δούλευε τίποτε (α, μόνο το alt-F1 και μετά
alt-ctrl-del, δηλαδή το σύστημα ζούσε από πίσω).

Αν σου κολάει στην αναπαραγωγή του dvd μπορεί να είναι κάτι τέτοιο.
Ψάξε για προβλήματα στην κάρτα γραφικών σου ή τον driver της.
Επίσης μερικές κάρτες κάνουν τέτοια μπερδέματα όταν πάει να χρησιμοποιηθεί
επιτάχυνση υλικού, αποσυμπίεση mpeg από την κάρτα (παίζει αυτό;), dri κλπ.
Ακόμα, πιο απλά, δοκίμασε άλλο πρόγραμμα αναπαραγωγής (απ' όσο έχω δει,
το mplayer δέχεται ένα σωρό τέτοιες ρυθμίσεις στη γραμμή εντολών για να
παίξεις).

Φιλικά,
Κώστας