Freeze! Put the kot down!

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Tue Jan 31 11:39:12 EET 2006

Ρε παιδιά θα μου στρίψει.

Δεν το έχω προλάβει να το ψάξω όσο πρέπει αλλά το πράγμα είναι πολύ παράξενο.
Ένας φίλος μού αντέγραψε ένα dvd (από εκπομπή της EΡΤ, χωρίς καν
φαντάζομαι Region Code και μπούρδες).
Όταν το βάζω στο μηχάνημά μου (SuSE 9.3), και στα 2 μου dvd drives,
το σύστημα καθώς προσπαθεί να διαβάσει το dvd κολλάει τελείως. Ο
cursor του ποντικιού μένει ακίνητος, το num-lock δεν αναβοσβήνει, το
Ctrl+Alt+BackSpace δεν παίζει... Μόνο με reset ξεκολλάει.

Το ενδιαφέρον είναι ότι στα Windows τo dvd φαίνεται να παίζει κανονικά.

Υποπτεύομαι ότι κολλάει μόνο το γραφικό περιβάλλον και αν έμπαινα με
telnet θα μπορούσα να σώσω την κατάσταση χωρίς reset (το έχω ξανακάνει),
αλλά και πάλι...

Έχετε ξαναδεί κάτι τέτοιο;;