συγκριση φακελλων

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 31 09:56:38 EET 2006

basil wrote:
> Με ειχε αποσχολησει και μετα αυτο το προβλημα για το συγχρονισμο backup. Ειχα
> γραψει ενα προγραμμα σε windows. Αν σε ενδιαφερει. Εχω σκοπο να το κανω και
> σε linux... Αργοτερα.

είμουν _ακριβώς_ σε αυτή τη φάση (Με ειχε αποσχολησει και μετα αυτο το
προβλημα για το συγχρονισμο backup. Ειχα γραψει ενα προγραμμα σε
windows.) όταν είπα "αστο ...καλό... με τα windows και τις απίστευτες
ελείψεις σε βασικά utilities και έπεσα με τα μούτρα στο linux και βρήκα
το rsync που είναι...

> Αυτο το rsync καλο ακουγεται

...πολύ καλό - πάρα πολύ καλό. Και υλοποιεί έναν _εξαιρετικά_ έξυπνο
αλγόριθμο μεταφοράς μόνο των διαφορών δυο αρχείων. Διαβάσε τον μόνο και
μόνο για να θαυμάσεις... (προσοχή ο περισότερος κόσμος σκέφτετε "σιγά το
πράγμα : ένα binary diff κάνει". Έλα όμως που το κάνει χωρίς να έχει και
τα δύο αρχεία στο ίδιο PC)

> μονο που ειναι για linux. Αν ομως εχεις τα backup
> σε pc με παραθυρα δεν κανει.

έτσι νόμιζα κι εγώ αλλά υπάρχει το λένε cwrsync - δυστηχώς το έχω
δοκιμάσει μόνο επιφανειακά