Bashit (script για automount usb disk)

basil noxelia at gmail.com
Mon Jan 30 19:30:23 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

>Γιατί πρέπει να αρχίσουμε να σε βαράμε με ένα printout του bash
>reference σε κεφάλι.

Αυτό σε παρακαλώ οχι. Ποτε. Το έχω δει αυτο το κωλομανουαλ. Θαμένες
πληροφορίες σε 4000+ γραμμές.
Να ταν κατι ξεκάθαρο... Ειναι και η δομή του bash περιπλοκη . Αλλά όσο
να ναι δε μαθαινεις μια γλώσσα
διαβαζοντας απλά το refernce-manual .θες παραδείγματα, και toutorial και
εμπειρία. Για προγραμματισμό δεν
το θελω το bash. Απλά είναι ο τρόπος να κάνεις κάποιες αναγκαίες
ρυθμίσεις στο unix. Είναι αναγκαίο (κακό και καλό)
Αλλά φαντάσου οτι ακόμη και ο συγκραφέας του manual παραδέχεται οτι
έιναι(to bash) ένα κακοφτιαγμένο τέρας.
Τέλος παντων , ειδικά για το bash νομίζω οτι μια τετοια λιστα είναι ότι
πρέπει για το μοιρασμα εμπειρίας.

>Ποιος σου είπε ότι τα κενά γύρω από το '=' δεν έχουν σημασία; Ετσι
>γράφεις και C κώδικα; Με στυλ σαν το παρακάτω;

Βασικά και μένα μ'άρέσουν (με την εννοια οτι καθιστουν τον κωδικα πιο
ευανάγνωστο).
Μερικε φορές βαριεμαι νατα βάζω.
Αλλα στη συγκεκριμένει ειχα δοκιμασει κάτι με κενα γύρω από το ίσον και
δε μου δούλευε γι'αυτό τα απέφυγα.

Λοιπον θα τα σκεφτώ αυτά που μου πες και αν μου κάτσει θα έχετε ένα
scriptaki για αυτο mount.....