latex frontend σε ubuntu

muz muz at diktio.org
Mon Jan 30 11:51:22 EET 2006

Δεν ασχολούμαι με TeX ιδιαίτερα οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω πολύ. Μιας
και χρησιμοποιείς ubuntu όμως, ρίξε μια ματιά εδώ:
http://packages.ubuntu.com/breezy/tex/ για να δεις τι υπάρχει στα
repositories (βλέπω και κάτι IDE εκεί ανάμεσα :)).

Panikos wrote:
> Γεια σας,
>   Ειπα και γω να κάνω το βήμα προς το linux, προς το παρόν είναι
> μετέωρο, και ψάχνω τη βολή που είχα στα Win. Χρησιμοποιώ TexNicCenter
> και θα ήθελα να ρωτήσω για αντίστοιχο frontend στο ubuntu. Τι
> εμπειρίες έχετε; Το kile από ότι είδα είναι για KDE, το lyx θέλει κάτι
> qt ή gt (εγώ δεν ξέρω από αυτά, ένα AX 1.1 έχω) :)
Το οτι κάτι είναι για KDE και χρειάζεται την qt δεν θα πρέπει να σε
απασχολεί ιδιαίτερα, από τη στιγμή που βρίσκεται στα repositories του
ubuntu. Απλα επέλεξέ το και θα κατεβάσει μόνο του ότι χρειάζεται. Το
kile απ ότι βλέπω είναι στα repositories οπότε αν θέλεις να το
δοκιμάσεις κάνε ένα sudo apt-get install kile και μετά από λίγο θα είσαι
έτοιμος ;)