GDM: autorun commands after login

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Jan 30 00:24:31 EET 2006

On 1/30/06, Yanis Kekatos <kekatos at gmail.com> wrote:
> Το .xsession δυστυχως δεν δουλευει και για αυτο φταει ο gdm. Δεν
> χρησιμοποιώ Gnome για να μπορω να χρησιμοποιησω τα sessions.
> Χρησιμοποιω E17. Η λυση βρισκεται σιγουρα καπου στον gdm αλλα δεν
> μπορω να φανταστω ποια μπορει να ειναι.

Για ψάξε κοίτα τα configuration files του gdm που είναι μέσα στο

/etc/X11/gdm/

. Παλιότερα νομίζω είχα καταφέρει κάτι παρόμοιο με αυτό που θες, αλλά
δεν θυμάμαι τι ακριβώς είχα πειράξει.

(Κοίτα μήπως έχει σχέση το /etc/X11/gdm/Xsession - Εξ ονόματος
δηλαδή... Μπορεί να είναι και άσχετο, δεν ξέρω - . Και ένα man
Xsession μπορεί να σε βοηθήσει...  )

--
Konstantinos Togias
University Of Patras