GDM: autorun commands after login

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Sun Jan 29 21:40:31 EET 2006

Yanis Kekatos wrote:
> Γεια,
> έχω ubuntu και χρησιμοποιώ διάφορους window managers. Το ubuntu
> ερχεται μαζί με τον GDM. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να τρεχω καποιες
> εντολες καθε φορα που κανω login στον wm. Παλια έβαζα οτι εντολες
> ήθελα μέσα στο ~/.xsession και στο τελος τον wm. Στο ubuntu 5.10 οταν
> το κανω αυτο δεν λειτουργει. Διαβασα οτι man pages είναι διαθεσιμες
> αλλα δεν βρηκα λυση.
> yanis

Douleuei kai to .xsession (h' .Xsession) an einai ektelesimo shell
script, alla afou exeis gnome, kan'to the gnome way sto Main menu ->
System -> Preferences -> Sessions -> Startup Programs.

To gnome de xrhsimopoiei to .xsession gia na tre3ei ton wm. O default
kai highly recommented wm einai o metacity. An 8eleis para poly kapoion
allo wm, den eimai sigouros pws ton allazeis, dokimase isws me ton
gconf-editor /desktop/gnome/applications/window_manager h'
/schemas/desktop/gnome/applications/window_manager

--
JHN