Shell scripts & ασφαλής ενημέρωση fstab (was: Re: Αποσπωμενος Δισκος /flash δισκος )

basil noxelia at gmail.com
Sun Jan 29 19:02:47 EET 2006

Το nmtail απο οτι ειδα αναγνωριζει τα νεοεισερχομενα devices και εκχωρει
τυχαιους καταλογους καθε φορα.
Αυτο για το οποιο κοπτομαι ειναι το καθε device να εχει μια ταυτοτητα. Δηλ
ένας συγκεκριμένος σκληρος δισκος όποτε και να τον βαλω θα μονταρεται στα
π.χ. /mnt/j  /mnt/k, ένα συγκεκριμενο flash  θα μονταρεται στο /mnt/d  (έτσι
είναι πιο ξεκάθαρα τα πράματα όταν μπαινοβγαίνουν 2 ή περισσότερες συσκευές).
Αυτο με ext2,3 partition δε θα ηταν δύσκολο ,αφού μπορεί να μονταριστεί με
βάση την ετικέτα (label). Σε vfat και ntfs αυτο δε γινεται από τη mount.
Εντουτοις από καποια προηγούμενη απόντηση βρήκα το usbmount το οποίο κάνει
οτι και το nsmail. Αλλά από ότι έιδα υπάρχει ενα εργαλειάκι το vol_id το
οποίο επιστρέφει κάτι πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες (uuid, label,fstype). Το
usbmount το χρησιμοποιει μονο για αναγνώριση τύπου.
Θα το κοιτάξω λίγο, νομίζω οτι έτσι θα γίνει αυτό που θέλω. Θα ενημερώσω για
οτι νεότερο.

Επιπλέον, αυτό το file locking σε shell script που αναφέρθηκε για πιο λόγο
χρειάζεται?