NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Sun Jan 29 14:09:47 EET 2006

O/H Kefalas Apostolos έγραψε:

>Στις Friday 27 January 2006 16:08, ο/η Antonis Skempes έγραψε:

>Πολύ ωραία ιδέα Αντώνη!!!
>
>Αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι τα χρώματα. Μου φαίνεται πολύ σκούρο και
>ίσως γίνει κουραστικό μετά από 1-2 ώρες ανάγνωση. Μήπως πρέπει να
>αναθεωρήσεις στο theme?

Αγαπητέ φίλε Απόστολε σε ευχαριστώ.

 Πράγματι τα χρώματα δεν είναι και ότι καλύτερο. Να ξέρεις ότι ένας από
τους επόμενους στόχους  μου είναι να αφήσω το θέμα της εμφάνισης του
site σε κάποιο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και να δώσω
περισσότερη σημασία στα κείμενα και στο περιεχόμενό του. To κακό με το
theme είναι ότι είναι το μοναδικό διαθέσιμο αυτή τη στιγμή, όμως πιστεύω
ότι είναι ζήτημα χρόνου να προστεθούν και άλλα που θα δίνουν στον
επισκέπτη του site την δυνατότητα αφού εγγραφεί ως μέλος να επιλέγει
αυτό που του αρέσει.
Περιμένοντας και άλλες προτάσεις σου για να γίνει το site καλύτερο.

Σε χαιρετώ

Αντώνης Σκεμπές