εξαφανιση λινκ

Palatinus elfiness at yahoo.com
Sun Jan 29 12:46:02 EET 2006

για ευκολια εχω φτιαξει ενα λινκ /dev/cdwr στο 2ο μου
cdrom (/dev/hdd). Το ονομα του λινκ το εχω βαλει και
στο fstab. Καθε φορα ομως που παω να κανω mount,
ανακαλυπτω οτι το λινκ εξαφανιζεται παντα, οποτε
ξανανοιγω τον υπολογιστη.

Καθε φορα λοιπον κανω ln /dev/hdd /dev/cdwr το οποιο
ομως παλι θα εξαφανιστει οταν ξανανοιξω τον υπολογιστη

αυτο δε συμβαινει με αλλες περιπτωσεις (πχ /dev/dvd
που ειναι λινκ του /dev/hdc ειναι μονιμο)

τι συμβαινει;

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr