NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Fri Jan 27 18:03:43 EET 2006

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

>Εγώ, προσωπικά, σιχαίνομαι τα forums, γιατί ...
>
>  ... χάνω την απίστευτη ευελιξία ενός πραγματικού editor, κι
>  αναγκάζομαι να γράφω σε 70x20 web form text areas, που μεταφράζουν το
>  κείμενο όπως να 'ναι, που δε με αφήνουν να κάνω wrap, format, indent
>  όπως *εγώ* θέλω, που ότνα μεγαλώσουν θα γίνουν απλά plugins που θα
>  πετάνε ένα νέο Emacs window όταν κάνω click μέσα τους.
>
>  ... δεν επιτρέπουν offline πρόσβαση, όπως π.χ. ένα mailer που διαβάζει
>  ένα παλιό thread από το ~/mail/archive μου.
>
>  ... ευνοούν συνήθως ένα top-posted, χύμα κατεβατό, γράφουμε ότι να
> [...]
Αγαπητέ φίλε Γιώργο

Σίγουρα σε μια mailling list έχεις περισσότερη ευελιξία απ' ότι σε ένα
forum, όμως πιστεύω ότι δεν πρέπει να αμφισβητούμε το γεγονός ότι
υπάρχουν πολλοί που τους αρέσει να εκφράζονται μέσα από αυτό. Στην
περίπτωση βέβαια που θέλεις να ικανοποιήσεις όλα τα γούστα προσπαθείς να
παρέχεις και εναλλακτικές λύσεις. Έτσι λοιπόν πιστεύω ότι είναι ζήτημα
χρόνου να διαθέτει το site περισσότερες επιλογές στον τρόπο επικοινωνίας
καθώς επίσης και στο style design (για το φίλο zapotekzsp που δεν του
αρέσει το matrix) .
Περιμένοντας και άλλες προτάσεις σου για να γίνει το site καλύτερο.

Σε χαιρετώ

Αντώνης Σκεμπές