Samba over the internet

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Thu Jan 26 17:18:11 EET 2006

Tom Diamond wrote:

> Η αλήθεια είναι ότι τη δουλεία που θέλω την κάνω μια χαρά και με ssh...
> Απλά έψαχνα κάτι ποιο εύχρηστο σαν ένα network drive.

δες και το webDAV τότε σαν πιθανότητα. Σε μια δοκιμή που είχα κάνει
παλαιότερα ήταν ελαφρά πιο γρήγορο από το smb αλλά πιο αργό από το ftp.
Όσον αφορά σε ευχρηστία η δοκιμή είχε γίνει σε windows clients και ήταν
πολύ απλό γιατί το βλέπανε σαν ένα ακόμα φάκελο στο my computer τους. Τα
πράγματα γινόντουσαν λίγο περίεργα όταν άνοιγαν αρχεία word/excel
απευθείας από το webDAV folder αλλά δεν έμεινε πολύ σε λειτουργία για να
καταλάβω τι έφταιγε...