NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Tue Jan 24 13:14:11 EET 2006

O/H Db0 έγραψε:

>Βρε παιδιά, καλή η προσπάθεια, αλλα...
>
>1.Η εισαγωγή είναι...λίγο...τέλος πάντων θέλει δουλειά ακόμα
>2.Ο δημιουργός του Linux δεν λέγεται Linux Torvalds άλλα Linus
>3. Λέτε οτι θέλετε να το κάνετε πιο γνωστό στην Πάτμο αλλα στην σελίδα
>δεν έχει τίποτα σχετικό με το νησί. Οργανώστε μια διανομή απο livecd ή
>open source cd (firefox, Thunderbird, Open Office κλπ) τοπικά. Δώστε
>κάποιο Icq/MSN/yahoo contact ωστε συγκάτοικοι σας να σας βρίσκουν.
>Κάτι τέλος πάντων.
>
>Επίσης μην δείχνετε το Linux τόσο ονειρικό και μετά αναφέρετε εντολές
> [...]
Το site σίγουρα θέλει πολύ δρόμο ακόμη για να γίνει όπως πρέπει. Πιστεύω
ότι χάρη στην πολύτιμη βοήθειά σας διορθώθηκαν μερικά πράγματα που το
κάνουν τουλάχιστον να βλέπεται.

Ένα σημείο που θέλω να σταθώ είναι η προτροπή για οργάνωση μιας διανομής
από live cd ή open source cd . Είναι πράγματι μία καταπληκτική ιδέα, για
την πραγματοποίησή της όμως απαιτείται συντονισμένη εργασία αρκετών
ατόμων οι οποίοι να είναι και γνώστες για να είναι και το αποτέλεσμα
τουλάχιστον ικανοποιητικό. Όπως γνωρίζετε ήδη σε αυτήν τη προσπάθεια
είμαι μόνος μου, βέβαια ελπίζω στο μέλλον να οργανωθεί μια ομάδα ατόμων
στον τόπο μου και να πραγματοποιηθούν όλα αυτά πολύ πιο εύκολα. Μέχρι
τότε όμως χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθεια ατόμων που θέλουν και μπορούν
να βοηθήσουν για το καλό της κοινότητας.

Ελπίζοντας ότι η συνεργασία μας δεν τελειώνει εδώ θα ήθελα για μια ακόμη
φορά να σας ευχαριστήσω.

Με εκτίμηση

Αντώνης Σκεμπές

(antoske)