NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Mon Jan 23 22:51:48 EET 2006

O/H Vaggelis Tripolitakis έγραψε:

>Την 23/1/2006, Kostas Blekos <mplekos at physics.upatras.gr> έγραψε:

>ρε Αντωνάκη , τί τάξη πας; Διότι... εάν δεν πας σχολείο ή έστω max 1ο
>έτος ΙΕΚ... έχουμε πρόβλημα... μήπως το site είναι εργασία για κάνα
>μάθημα;
>
>προσωπικά με απωθεί το matrix scheme και συμφωνώ με τα υπόλοιπα παιδιά για
>τα flash παρέα με το apropos και το java vm...
>
>μήπως τη σελίδα την έκανες σε περιβάλλον windows (λέω μήπως)...
>
>αυτά τα ολίγα...
>
>Είμαι ολίγον δύσπιστος μιας και τη λίστα εκτός από παιδιά την
>διαβάζουν και άνθρωποι
> [...]
Αγαπητέ φίλε Βαγγέλη

Είμαι καινούργιος στον κόσμο του linux και πάει και κάμποσος καιρός που
έχω τελειώσει το σχολείο. Θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν χρησιμοποίησα
καθόλου windows για την κατασκευή του και ότι δεν θέλω ούτε επιδιώκω
βαθμούς και περγαμηνές. Βοήθεια ζητάω ο άνθρωπος και γι' αυτό
απευθύνομαι στις λίστες ταχυδρομείου και ευτυχώς βλέπω ότι σε αυτές
υπάρχουν άνθρωποι που είναι πρόθυμοι να με βοηθήσουν και να μου δώσουν
σωστές συμβουλές.
Ελπίζοντας να σε έκανα λιγότερο δύσπιστο σε χαιρετώ φιλικά

Αντώνης Σκεμπές