NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Mon Jan 23 20:36:06 EET 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

>Να και το screenshot
>
>--
>Konstantinos Togias
>University Of Patras
>Dept. of Mathematics

> Re: NEW SITE FOR LINUX

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις παρατηρήσεις σας  . Θέλω να
γνωρίζετε ότι το συγκεκριμένο site είναι  μια προσωπική πρωτοβουλία και
δεν υπάρχουν "δημιουργοί" (κάτι που θα το ήθελα πάρα πολύ) αλλά είμαι
μόνος μου . Όντως είναι βαρύ και έχει πολλά λάθη αλλά χάρη στη δική σας
πολύτιμη συμβολή πιστεύω να τα καταφέρει να είναι και λειτουργικό και
ελαφρύ. To intro θέλει δουλειά  γιατί το συγκεκριμένο το έφτιαξα από
κάποιο ελεύθερο πρόγραμμα στο internet (free flash builder) γιατί δεν
βρήκα ακόμη κάτι για δημιουργία Flash στο linux (σε αυτό το σημείο θα
ήθελα τα φώτα σας). Όλη τη δουλειά βλέπετε θέλω να την κάνω από τo linux
χρησιμοποιώντας προγράμματα μόνο της κοινότητας.
Ελπίζοντας ότι η συνεργασία μας δεν τελειώνει εδώ θα ήθελα για μια ακόμη
φορά να σας ευχαριστήσω.

Με εκτίμηση

Αντώνης Σκεμπές
(antoske)