thunderbird export

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Sun Jan 22 20:59:16 EET 2006

O/H axel maroudas έγραψε:
> Καλημέρα παιδία.
>
> Συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ να απαντήσω αλλά είχα πήξει στη δουλειά
> τον τελευταίο καιρό.

> Όπως πολύ σωστά μου είπατε λοιπό επισυνάπτω μερικές γραμμές από το
> export που έκανα από το thunderbird
ομολογώ ότι ίσως έχω ξεχάσει τι ακριβώς ήθελες... αν θημάμε καλά κάνεις
export από thunderbird σε linux και πας να κάνεις import σε thunderbird
σε windows . Αν είναι έτσι τότε το πρόβλημα σου είναι ότι το αρχείο που
εξάγει το thunderbird στο linux είναι σε μορφή utf-8 ενώ τα windows
περιμένουν κείμενο κωδικοποιημένο σε windows-1253. Η λύση σου λοιπόν
είναι να μετατρέψεις το αρχείο από utf-8 σε windows-1253.  Πως θα το
κάνεις δεν θημάμε και δυστηχώς είμαι σε windows αυτή τη στιγμή οπότε δεν
μπορώ να δοκιμάσω. Πιθανότητες: 1) ο text editor που χρησοιμοποιείς
μπορεί να κάνει save as με κτα' επιλογή encoding. 2) Τρέχεις κάποιο
utility που κάνει την μετατροπή (νομίζω τα recode και iconv κάνουν αυτή
τη δουλειά). Λογικά θα το βρεις.