ìåôáöïñÜ email óå IMAP server

Panayotis Tsiamis ptsiamis at internet.gr
Fri Jan 20 15:50:25 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

>Analoga ti ennoeis otan les `problhmata'.  O DJB exei thn tash na
>allazei ton orismo tou `standard' opote tou leei kapoios oti to qmail
>den akolou8ei ta standards.  Oi alloi, apo thn allh, allazoun ta
>programmata tous.

To basiko problima panta ,einai na min skaei to software, to qmail
to exei apodixei auto, opos to exei kanei kai to postfix.

Tora gia to sendmail ena exo na po mono:
/"The buggiest daemon ever created"

/

>Exeis kapoio peistiko epixeirhma gia na mas peiseis oti `palio' shmainei
>aparaithta kai `kako', h na se petaksw sto keli me tous 80 trellous
>Gallous oinoparagwgoys?

Den yparxei logos na mpoume se texnikes leptomereies, pistebo pos oloi
gnorizoume ta yper kai ta kata pou exoun oi 3 kiriarxoi demones tis
open-source koinotitas.

>Ayto lew ki egw.  Eleos pia me to taboo pou exoun orismenoi apenanti se
>otidhpote den einai xwris kamia elpida ekselikshs ston aiwna ton apanta,
>den kanei oute ta misa apo osa kanoun alla programmata an de to gamhseis
>sta patches, kai einai secure me thn idia ennoia pou einai secure enas
>braxos.  Kanei mono ena pragma alla to kanei kala... peftei!

To qmail einai do-it alone software kai de mporo na katalabo gia pio logo
na to katigorisei kapios efoson kanei ta panta alla apetei ligo
parapano douleia apo enan allo mail server se thema patches.
Telos se thema kodika den nomizo na yparxei pio kalo software apo to qmail
gia na to piraxei kapios.