μεταφορά email σε IMAP server

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Thu Jan 19 13:23:03 EET 2006

Christos Ricudis wrote:
> [...]

προφανώς απαντάς στο άλλο email μου για Courier IMAP με 300.000 emails

> Oi megaloi mail servers sthnontai me sendmail kai cyrus. Ante, postfix
> kai cyrus.

στην περίπτωση μου είναι ένας μικρός από άποψη κίνησης mail server (1
domain με 10 άτομα όλα κι όλα να παραλαμβάνουν/στένουν emails)
Μεγάλο είναι μόνο το απόθεμα αλληλογραφίας που κρατάνε στα τοπικά τους
mailboxes. Αλλα αυτό είμαι σχεδόν βεβαιος ότι δεν πρέπει να απασχολεί
τον smtp server (στην περίπτωση μου postfix) αλλά τον IMAP server (στην
περίπτωση μου courier IMAP).

> Osoi to dokimasan me qmail briskontai sthn psyxiatrikh
> klinikh me symptwmata paranoeidous sxizofreneias. Osoi to dokimasan me
> exim briskontai epishs sthn psyxiatrikh klinikh, se mia eidikh
> apomonwmenh pteryga opou kratane palious MMDF users.

:-) τι μου θύμισες τώρα... αχ εκείνες οι μερες στο ψυχιατρίο :-)