Fedora yum configuration

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Mon Jan 16 16:09:50 EET 2006

Μου έτυχε χθες ένα μηχάνημα με fedora core 2. (Δεν έχω ξαναασχοληθεί με την
συγκεκριμένη διανομή)
Συνθέθηκε με δίκτυο κανονικά και έπρεπε να βάλω κάποια rpm. Επειδή δεν υπηρχε
το cd είπα να βάλω από το Internet. Κατέβασα και το yum.conf από το
www.fedorafaq.org. Όμως κάθε φορά που κάνω
yum install **** δεν ψάχνει από το internet αυτό που θέλω και βγάζει ότι το
πακέτο δεν βρέθηκε. Το περίεργο όμως είναι ότι το εργαλέιο της fedora που
ψάχνει για updates δουλεύει και κατεβάζει κανονικά από το ιντερνετ.

Τι φταίει?
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à