Re: ADSL/VOIP ερωτηση

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Jan 13 20:26:53 EET 2006

On 1/13/06, Rod C. Johnson <rodjohn at hlk.forthnet.gr> wrote:
> Γεια Σας
>
> Θελω να βαλω ADSL και να χρησιμοποιω VOIP. Οταν ο φιλος μου εβαλε
> Adsl το VOIP ειχε γυρο στα 15 δευτερολεπτα καθυστερηση στην
> συνομιλια. ενω δουλευει μια χαρα με το ISDN συνδεση του.
>
> Θα ηθελα να ξερω αν αλλοι εχουνε παρατηρησει παρομοια κατασταση;
>
> Ευχαριστω
> Rod
>
> --
> 100% Linux
> This message was composed and sent with Open Source software.
> Registered Linux User #249090
>

> --

Εξαρτάται από το πόσο φορτομένο είναι το δίκτυο στην περιοχή σου...
Απο ότι ξέρω σε πολλές περιοχές της Αθήνας έχουν μαζευτοί τόσοι πολλοι
χρήστες ανα dslam που το voip απλά δεν παίζει... Εδω Ρίο που είμαι εγώ
μιλάω μια χαρά με skype με πανεπιστήμιο και άλλες γειτονειές...

--
Konstantinos Togias
University Of Patras