Wlan madwifi+ atheros configuration.

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Thu Jan 12 12:13:29 EET 2006

Καλημέρα  χρόνια πολλά στην λίστα και στον Hellug :-)

Για το νέο έτος αποφάσισα να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου και στο δικτυό μου,
αγοράζοντας 3 ασύρματες κάρτες και 1 access point της level one ( WNC-0300 +
WAP-0003V2) όλα turbo G. ( Atheros chip)
Τα ασύρματα μηχανάκια μου αποτελούνται από 2 pc με SuSE 9.3 σε ένα δωμάτιο,
και 1 με SuSE 10.0 σε άλλο δωμάτιο.
Τις καρτούλες τις βρήκαν όλα αμέσως και ρυθμίστηκαν με την μια χρησιμοποιώντας
yast & madwifi. To πρόβλημα μου έχει να κάνει με την εμβέλεια του δικτύου.
Για να βρει το pc  με SuSE 10 το access point πρέπει να είναι απελπιστικά
κοντά ( maximum 20 cm!!!).
Τότε δίνει σήμα καμπάνα και rates  που αγγίζουν τα 72-92 mbs/s. (Super G) Εάν
πάει σε μία μέση απόσταση 3 μέτρων χάνουν το σήμα.
Τα 2 9,3 θέλουν αναβάθμιση το madwifi για να δουλέψουν σε Super G οπότε τα έχω
τεστάρει με απλό g  και το access point στο ίδιο δωμάτιο.  (χαμηλό παλι σήμα
αλλά η σύνδεση γίνεται).
Επειδή δεν θέλω να πιστεύω και δεν πιστεύω ότι πέφτει η ταχύτητα μέσω linux,
φαντάζομαι ότι πρόκειται για κάποια ρύθμιση.

Έχω τσεκάρει μέσω windows ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χώρο  αφού το σήμα
είναι εξαιρετικά δυνατό με μικρότερη ταχύτητα τα 72mbs/s  σε όποιο χώρο και
όσο μακριά  αν βάλω το access point.

Έχει υπ'όψη του κανείς τίποτα;

Ευχαριστώ

Φιλικά