Re: Linux σε Pentium at 300MHz

Sotiris Katsikis sotirisk at gmail.com
Wed Jan 11 04:14:16 EET 2006

> Exw thn ais8hsh oti se ena tetoio mhxanhma
> ena default win98/ME installation tha einai
> pio grhgoro apo ena default linux(any linux)
> installation. Gia ta w2k den pairnw kai orko.
> Milaw gia default installation kai arxario
> xrhsth (before you shoot).

gia na valeis windows ME se ypologisth prepei na exeis taseis
autokatastrofis, parallhla me autes ths autoktonias :p
to mono pleonekthma ths 9x arxitektonikhs einai oti pia den kolaei
ious ('h toulaxiston oxi toso syxna oso ta xp).

safws kai borei na valei mia nea dianomi, arkei na proseksei ton
desktop manager.
kai kde borei na doulepsei, an vgalei ta polla bliblikia.

proswpika se pentium 166mhz 72mb ram (pou einai ligh) kai 1.2 ide
disko - manivela inside to suse 8.2 me to kde tou otan to xa dokimasei
epaize ikanopoihtika.
poso mallon ena customized debian ;)

profanws exei varynei to kde apo tote, ALLA apo to kcontrol center olo
kai kati borei o "arxarios" xrhsths na elafrwsei. sto katw katw
yparxoun kai xfce etc. gia auto to logo.