Linux σε Pentium at 300MHz

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 10 18:08:29 EET 2006

ΟΚ, με ενθαρύνατε αρκετά - θα το προτείνω στον φίλο μου και αν δεν έχει
βρει χρήματα είμαι σίγουρος ότι θα δεχτεί (αν έχει βρει θα τον προσθέσω
μάλλον στο πανθεον των "ε... χμ... άστο μωρέ αυτό το περίεργο το πως το
είπες ... lizux? όλοι οι άλλοι στη δουλειά έχουν windows εξ-πι"). Με
λίγη τύχη λοιπόν Θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου και τις δικές του