Γερμανο-ελληνικό ή Γερμανο-γερμανικό Λεξικό για Linux?

muz muz at diktio.org
Tue Jan 10 16:07:19 EET 2006

Nick Demou (enLogic) wrote:

> ωραία
υπάρχουν αναφορές:
http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2003/001788.html

από ανθρώπους που τρέχουν εδώ και αρκετό καιρό το polylexicon με wine.
Δεν έχω δοκιμάσει, αλλά μπορώ αν ενδιαφέρεσαι να το κάνω σήμερα ή αύριο
σε ubuntu με crossover office και να σου πω.

> ναι όντως :-) έχω περιέργια όμως γιατί ο φίλος μου έχει δουλέψει μέχρι
> και win2k+office2k στον ίδιο Η/Υ (αυτός να δεις τόλμη) όποτε θέλω να
> κάνω συγκρίσεις ταχύτητας. Ετσί κι αλλοιώς ο άνθρωπος μάλλον δεν έχει
> άλλη ελπίδα γιατί ανταλάσει συχνά αρχεία word και δεν ξέρω αν κάποια
> άλλη εφαρμογή θα τα καταφέρει :-(. Ιδέες?
>
> Πάντως από το να κολάει κάθε μήνα περίπου κάποιο virus/trojan/whatever
> που είναι η τρέχουσα κατάσταση καλύτερα να περιμένει λίγο παραπάνω

Έχοντας δοκιμάσει ubuntu σε AMD στα 450 με 128ΜΒ μνήμη, έχω να σου πω
οτι τρέχει ικανοποιητικά. Γενικά η μνήμη σώζει, οπότε με τα 192 νομίζω
θα είσαι οκ (αν βρεις και κανα παλιό τσιπάκι να πας στα 256 ακόμα
καλύτερα). Δεν έχω δοκιμάσει το KDE σε τέτοιες ταχύτητες οπότε δεν
γνωρίζω. Αν και υποτίθεται οτι το GNOME θα ελαφρύνει στην επόμενη έκδοση
αρκετά, νομίζω οτι θα μπορέσει να κάνει τη δουλειά του ο φίλος σου.
Χτύπα και ένα wine ή ενα crossover office με το polylexicon και είσαι
έτοιμος :)\

αν δε του ενεργοποιήσεις τα extra repositories και του βάλεις και το
ubuntu starter guide (
http://help.ubuntu.com/starterguide/C/faqguide-all.html ) στα bookmarks
του, νομίζω θα μείνει ευχαριστημένος :)